Hvordan samarbejdet fungerer

Bag om det digitale bogholderi

En af de fantastiske ting ved vores digitale tidsalder er muligheden for at arbejde remote.

Altså arbejde online. Hvor du ikke er afhængig af at skulle møde klokken 9.00 på den samme adresse 5 dage i ugen. Arbejde på de tidspunkter af dagen, hvor du er effektiv.

 

“Fremtidens arbejdsform for dem, som ikke skal have et fysisk produkt i hånden.”

 

For mig har det givet muligheden for at leve med havudsigt og frisk luft på Ærø.

Hvordan fungerer et samarbejdet?

Bevæbnet med min MacBook, en fibernetforbindelse og online kommunikationsmidler. Giver jeg dig den præcis samme service, som hvis vi sad på kontor sammen.

Uden at spilde tiden på transport.

  • video-call-icon Created with Sketch.

    Videomøde

    Vi tager et videomøde.

  • receipt-icon Created with Sketch.

    Send dine bilag

    Du tager et billede af dine kvitteringer eller videresender din mail til regnskabsprogrammet.

  • card-payment-icon Created with Sketch.

    Automatisk betaling

    Vi sørger for at betale din regning automatisk.

  • documents-icon Created with Sketch.

    Bogføring

    Vi bogfører dine udgifter.

  • calendar-icon Created with Sketch.

    Årsafslutning

    Vi laver en årsafslutning og dit årsregnskab.

  • check-mark-icon Created with Sketch.

    Indberetninger

    Vi sørger for alle indberetninger.

  • speech-bubbles-icon Created with Sketch.

    Kommunikation

    Kommunikationen foregår på mail, telefon og videomøder. Ingen spild tid som ved fysiske møder.